Tuesday 30 December 2014

MESYUARAT PANITIA PENDIDIKAN KHAS KALI PERTAMA 2015


Alhamdulillah, tahun 2015 bakal menjelma beberapa hari lagi. Dikala kita semua buat persiapan ke sekolah, jauh disudut hati saya terfikir sejenak bagaimanakah keadaan kawan-kawan dan saudara mara kita di utara dan pantai timur yg dilanda banjir. Barangkali mereka sibuk membasuh kelas, bilik guru dan sibuk juga mengecat dan menyusun atur kembali fizikal di sekolah. Moga mereka kuat mengharungi ujian Allah. Amin.

Berbalik kita pada tajuk utama. Hari ini 30 Disember 2014 hari kami semua warga Program Pendidikan Khas Integrasi mengadakan Mesyuarat Kali Pertama untuk sesi 2015. Alhamdulillah 8 orang guru dan 3 orang Pembantu Pengurusan Murid juga hadir sama-sama menjayakan misi mesyuarat pada kali ini.

Tarikh : 30 Disember 2014
Masa : 9.00 pagi -11.30 pagi
Tempat : Bilik Kemahiran Manipulatif 


Tiada banyak perkara berbangkit sepanjang mesyuarat kami ini. Cuma ada beberapa isu kewangan dan telah pun diselesaikan dengan tanpa kesulitan hasil perbincangan bersama.


Sesi Mesyuarat Kali Pertama ini dipengerusikan oleh GPK Pend Khas kami Tn. Hj Azhar bin Jatmika. Dan saya bertindak sebagai pencatat minit mesyuarat (setiausaha tetap dan berpencen). Ops! :')


Beberapa orang guru dan PPM yang rancak menetapkan tarikh Takwim Pendidikan Khas 2015. Perbincangan berjalan lancar. 



Gambar sekitar perbincangan. GPK memberikan taklimat tentang beberapa bidang tugas guru-guru serta PPM. Semua memberikan perhatian.

Bersurai. 

No comments:

Post a Comment